nu blir billys!

Oh underbart nu blire billys pan pizza till frukost/lunch. Sen vad som ska hända är ett senare problem. Haha.
Igår var jag uppe i sthlm med carro och träffade mimmi, sindy och felicia. De var nice, sen när vi kom tillbaka till tälje träffade jag på the runaway kid mickis som e tillbaka ifrån Grekland. Jag fick ett jättefint armband, i really like it. Och sen en cp kortlek. Typ erotisk eller vad fan det nu stog på den. Ska ta med den till skolan den är iaf inte värre än felix kortlek. Den är bara så äcklig att det inte är värt att nämna det som är på :D
Och nej jag har fortfarande inga bilder på datan så denna vecka blir bloggen ganska tråkig sen kommer jag hem till pappa där finns det bilder. Haha. Neh, nu e det dags att dra sig till köket. Måste svara linnea först :)


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0