6 maj 2010



En underbart fin låt!

Jag har hållt på och småfixat lite på bloggen, försöker även komma på sätt att göra den bättre för den dötråkig. Har iallafall äntligen tagit arslet ur vagnen och fixat en ny header, även om denna e lite smått ful.
Men den får duga tills jag orkar fixa en snygg någon gång om hundra år ;)
Idag har jag fått veta att jag inte ska ha någon mera matte heller för mitt g är redan satt! YEEEEES. Men jag måste komma på dom flesta lektionerna och jobba med annat som jag ska ha bättre betyg i eller betyg över huvudtaget. Haha. Men fick slippa matten idag så slutade vid fem i halv två. Satt dock kvar i skolan ett tag till och spela kurikuridutt och president(censurerat stavfel) Snart blir det dags för dagens lyxmåltid varma mackor! Det är himmelskt :)

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0