4 maj 2010

Extremt jobbig dag idag, gymmade på ett gym för första gången i mitt liv! Det var jobbigt med alla maskiner som man skulle göra. Men nu e de gjort nästa vecka e de hjärt och lugnräddning. Vill inte "rädda" en docka. Bajs, klarar mig endå. Skippar det nog, nej de ska jag inte alls det göra. behöver mitt g. Och sen de sjukaste igår. Fick vg på labbrapporten i kemi. Förra fick jag ig på. Jag e så grym så det är inte sant ;D
Även ätit på nancys idag med ida efter skolan, älskar det stället. Sen har jag fått 500 kr. Av sebbe för mobilen han köpte av mig. Så jag har pengar igen. Helt awesome. Ska även övertala pappa att få pierca tungan :)

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0