10 maj 2010

Chacha, sitter på en stenålders gammal bärbar dator. Okej, det var att överdriva lite men den är sjukt gammal och ful som satan. Men det är en bärbar dator. Och den är min egna. Fick den av grannen, tror nog att dom skaffade en ny. Men denna duger gott och väl åt mig tills jag har råd med en ny eller så. :)
Idag slutade jag vid elva tiden, hade två lektioner varav den ena lekte vi bara på. Haha, så wasted of time. Men det var fan kul. Och anledningen till att jag sluta så tidigt e för att den andra klassen(9;1) hade np labb kemi idag jag har de nästa måndag typ sen hade jag ingen svenska. Så synd om mig right ;) Avundsjuk på alla som fick gå i skolan. HHAHAH nej, jag e på drygar humör. Har varit på ikea idag. Jag älskar deras mat, därför jag följde med sen i brist på annat att göra :)
Snart blire mat sen ska jag åka in till nykvarn, ska till gårn idag jepp. Händer inte mycket i mitt liv nu. puss

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0