@ so lektion

Nu har jag äntligen gjort alla nationella prov för denna vecka, så jävla skönt.
Blev två idag och ett i måndags, gjorde nyss svenska. Gick väl ganska bra hoppas jag!
Det engelska i morse gick verkligen inte bra någonstans känns det som. Kommer få g om jag har tur :(
Men det kan jag nöja mig med, nu ska jag skriva på min livsfilosofi som vi började med igår.
Det är ganska segt eftersom jag heller åker hem och jobbar. Liksom klockan e fem i tre nu.
Slutar vid kvart i fyra typ, kulkulkul. Hatar onsdagar sååååååå extremt långa.
Nu ska jag leta information om religonen Humanister. HAHHAHA


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0