oups, inte bra, inte bra..

självklart(eller vad då självklart?)försov jag mig idag. vaknade vid tjugo i åtta hade missat halv åtta bussen.
Skulle inte hinna med åtta bussen och med kvart över åtta bussen behövde jag jalla arslet av mig.
Så fick bli att missa hela idrotten och ta kvart i nio bussen. Duktigt jossan. Duktigt.
Men jag har inte försovit mig på miljontals veckor nu på sistonde. Så de är ju bara mänskligt ;)
Men endå, irriterande. Så jag låg kvar i sängen ett tag till innan jag gick upp.
Var faktist skönt som in i helvete, har varit så trött denna vecka. Särskilt eftersom man har fuckat med tiden!!
Förstår inte det nödvändiga med det, är det någon som gör det?
Nu ska jag skriva om någon person som man ser upp till på engelskan ingen aning vem jag ska skriva om man måste ju läsa upp det inför klassen sen. Tiiips?!


amy weinhouse kanske, hon e ju en bra förebild ;)


Leave a comment ;*
Postat av: LINNEAMJAOW VEM ANNARS

mig :)

2010-03-31 @ 19:46:37

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0