omgomgomg.

I förrgår var bästa dagen i mitt liv typ.
Dock har jag dragit på mig en rejäl förkylning och är hes som en jag vet inte vad, men det är de lätt värt.
Såg tokio hotel live, och det var sjukt kul och bra :D
Var med becca och linnea där inne, UNDERBART.
Jag och linnea köade ifrån tio i sju på morgonen och blev insläppta tio i sju på kvällen Så tolv timmar ute i kylan.
Dock drog jag hem och hämtade filtar och massa för det var så kallt.!
Har miljontals bilder helt underbart.
Nu måste jag dra och äta.
puss


Leave a comment ;*
Postat av: Anonym

BÄSTA DAGEN I MITT LIV

det är så värt att ligga med feber just nu! jag ska inte klaga!

<3<3<3<3

2010-03-06 @ 20:48:46
Postat av: Shamm

Bäst<3<3

2010-03-08 @ 19:51:43
URL: http://lumiiere.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0