29 mars 2010

Här jävlar e en sexig bild från th konserten på mig och linneaplutt!
Män i sina bästa dagar ;)
Aja hursomhaver, knappt gjort något speciellt idag, skolan segat och sen träffa mickis.
Åt på älskande nancys idag. Det stället är *____________*
Godast ever,(fjortisvarning) men ja :) Sen mötte man lite folk på stan sen nu e man ju hemma med sin jävla hicka! Andra gången idag. Den vill verkligen inte försvinna! Nu blir jag lite små sur.
Sen e jag även duktig och har äntligen lagt in bilder ifrån olika kameror.
Kors i taket, linnea tackar mig nog :D
ciao


Leave a comment ;*
Postat av: LINNEAMJAOW VEM ANNARS

ÅH VI ÄR HETA :((((((((((((((((((((<3333

2010-03-30 @ 20:54:10
Postat av: svar

klart som fan att vi är heta! <33

2010-03-31 @ 09:40:35

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0