28 mars 2010


så hära snygg är jag just nu :)

sitter och spelar lite på fejjan här hos mamma. Vi kolla lite hur jag ska ha det i mitt nya rum, sebbe flyttar ju så jag snor hans gammla rum mindre men snyggare väggar blir det och finare kommer de bli.
Det kommer bli skit bra!
Även så hittade jag värsta klädhögen med kläder jag inte sett på över ett år hos pappa.
Dom låg kvar i mitt gammla rum i en garderob...
Vet inte varför jag inte tömde den när jag bytte rum.
Jag är inte så bra på sådant :D
Finns jämt kläder överallt. Shit the same, jag e van att ha det så. Funkar skit bra :)
Idag blir madde 16 år! grattis plutten, puss


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0