17 mars 2010

chacha alla glada och fina :)
Varit på intervju på wendela hebbe idag gick ganska bra.
Fíck även lite information och så om foto/film som jag vill helst gå där och den verkar skit bra :D
Så jag e ganska pepp på att börja gymnasiet nu men vill veta om jag kom in.
Men får se, slutade skolan vid fem över elva sen mellan halv ett och tre var jag ju på wendela.
Vi fick även göra kollage och så, såg animerade filmer med medan vissa intervjuades.

Nu ska jag snart dra till centrum och ta bussen till nykvarn.
Ida, jag, sandra och madde måste ju spela in våran film vi ska göra på bilden.
Den kommer bli så ful :D
Menmen, kul.
Kommer även göra sällskap med min söta polly dit.
Love it, ciao!


Leave a comment ;*
Postat av: polly

haha det var awesome på bussen <3

tack för pratstunden bby <3

2010-03-18 @ 08:26:34
URL: http://pollyplutt.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0