16 mars 2010

Idag fyller lille skiten 7 år! Grattis bror :)
Det händer typ inget intressant att skriva om.
Hade engelska nationella idag, gick åt pipan.
Det första var hörförståelse, det söög.
Hängde inte med för fem öre!!
Sen läsförståelsen gick väl bättre dock halv sov jag bort dom sista 20 minuterna tills man fick gå.
Var klar efter 40 min man fick inte gå för ens efter en timme.
Det var lite irriterande.

Sen har vi ju firat jonte hos madde, farmor kom med sin extremt goda tårta.
Jag älskar den åt mig tjock på den :D
OCH NU PAJ HEMMA.
Dom göder mig schiesse.
Finns även lite choklad.
Vilket gjorde mig glad. Varit så sugen.
Nu ska jag äta klart min mat sen duscha snabbt och se dh med paj. Mums!


Leave a comment ;*
Postat av: LINNEAMJAOW VEM ANNARS

i dina senaste inlägg har du snackat om mat och mensvärk

HAHAHAHAHAH

man märker att du ha mens

2010-03-16 @ 23:04:53
Postat av: svar;

VAD BRA DÅ AHHA :D

för jag har de :(

hemskt alla ska få lida då.

nejmenduhunny;D

2010-03-17 @ 17:13:24

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0