15 mars 2010

Alla som varit vakna sen fyra upp med handen!
Jag har, underbart uppfriskande att vara vaken då ;)
Srsly jag är helt borta men nu klarar jag mig. Fick nyss en stor chokladkaka av tommi *_*
mumma. Min för resten av kvällen, ibland är de bra att vara tjej :D
Sen har man ju även fått kära datorn inne på sitt rum. AWESOME!

Imorgon fyller min lillebror jonte år 7 år. Det är inte klokt! känns som om jag höll honom i famnen när han var nyfödd och han somnade när jag bärde honom. Hemskt! Nu 7 år. I can't belive it.
Samma dag är det nationella i engelska på förmiddagen. Hemskt!
Kommer inte bara plågas av tanken av prov som gör mig galen och helt panikslagen utan också av mina mens smärtor. :((


puss från mig och min chokladkaka! :*


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0