11 mars 2010

with my new shoes and my skinnis jacka begav jag mig ut och besegra dagen. DDAADADA.
Jag har jätte tråkigt och sitter och är allmänt dryg & glad. Beror på mot vem!
Eller vad dom skriver skit samma, inte hänt mycket idag. Gick nog åt helvete på tyskan som vanligt & jag måste verkligen plugga till so provet imorgon. Men nej jag har suttit vid datorn och dött i flera timmar nu. måste göra lite nytta idag fan :(
Sånt kan jag inte, väntar på min fader med men inte vill han dyka upp. Ingen vill dyka upp ifrån min familj.
tja dom har lämnat mig :''''( Elelr inte.


blir en ful halv gammal bild. Måste fota.
Men alla bilder failar bara. What's up with that?
Ingen luuuuuuuuuuuuuuuust..


Leave a comment ;*
Postat av: Shamm

du är så jääävla fin!

2010-03-12 @ 18:55:49
URL: http://lumiiere.blogg.se/
Postat av: svar;

du är fin gumman!

2010-03-15 @ 20:46:59

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0