10 mars 2010

Herregud vad jag e seg på att uppdatera.
Men jag har knappt suttit vid datorn, varit så mycket med skolan denna vecka sen har jag dragit ut.
Borde väl bli bättre, saknar att sitta vid datan. HAHA.
Jag fick även sluta vid tio i ett idag istället för vid kvart i fyra. Tack elisabet!
Gillar att ha henne, man får jobba hemma :)
Så jag måste sätta igång med min novell nu som ska in på fredag. Stress.
Har även tusen andra inlämningar, redovisningar och prov imorgon och på fredag. (okej typ fem st)
Sen måste jag göra ett arbetsprov för att komma in på wendela hebbe foto/film. & så ska jag dit på onsdag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska fota som den tredje, den är valfri. :/
Så måste ut och fota någon dag, någon som vill hänga med?
Vill inte ut och fota själv tråkigt.
Nej nu ska jag sätta igång att jobba måste skicka in novellen idag så elisabet kan kolla den så jag får respons.
SKOLAN SUGER, MEN SNART ÄR GRUNDSKOLAN SLUT!!!!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0