1 mars 2010

Kommit hem vid tolv hela helgen sen sovit till tolv, ett sen ut igen så jag har inte hunnit uppdatera något mera.
Blev väckt för tjugo minuter sen av pappa som ringde, jag somnade visst om vid tio då jag vaknade till. Hah, inget jag märkte av D:
Jag har ont i mitt öga och är trött som tusan. Och det är två dagar kvar tills linnea kommer.
Tre till konserten och jag är inte ett dugg pepp. Neapea vet varför. Får se hur de blir.
Sursursursursur. De var mitt humör inatt. Får se om det håller i sig idag med :)


Leave a comment ;*
Postat av: linneamjaow

låt bara inte det förstöra allt!

jag kommer om två dagar och vi ska fan leva lvet fullt ut och ha kul som attan.

loveu<3

2010-03-01 @ 22:39:41
Postat av: svar

neh, jag ska inte.

ska snacka med han imorgon!

klart vi ska.

iloveu! <3

2010-03-01 @ 23:10:40
Postat av: Elina

Sv: ^ "För att bilderna blir för bra" + att de tror man ska sälja dem.

2010-03-02 @ 22:11:44
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0