oh herregud,....

Vet inte riktigt vad man ska säga. Hemskaste saken hände inatt.. 4 på sjukhus två döda. Ifrån nykvarn. I ens bekantskap eller hur man nu ska uttrycka sig. Det kunde ha gått ännu värre. En som körde på fyllan nu inatt. Fan inte klokt, kan inte fatta det. Så vila i frid till er två som tyvärr inte överlevde. Resten ni får kämpa på, oh jag kan verkligen inte fatta detta Så hemskt.. Men tyvärr är detta ju sådant som händer ganska ofta, men endå..

Jag skriver apa sakta har lösnaglar för första gången i mitt liv. Det är lite coolt, men det är ändå inte jag kan känna mig glad över idag. För det är ingen glad dag idag. Känns som en av de sämre på länge. Bajs. :(


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0