I go down, down, down, down, down..

Alltså denna vecka e ju för onödig i skolan. Igår kom jag till skolan efter lunch, såg vi på våra filmer och sluta. Idag börja halv tio slutade typ tio i tio! Värt. Städade skåpet :( JIPPI.
Imorgon har vi typ flergrensstaffet mot lillhaga & turinge tror jag. Men jag fick ingen gren(puuh) så jag går inte. Har inget där att göra då. Sen på kvällen blire bal mellan 18,00-23,00 typ. Ska bli kul faktist :)
Torsdag ska vi tydligen städa i skolan, sovmorgon nalkas. Börjar ett med avslutningslunch.
Fredag halv nio avslutningen after sommarlov!!!!!!! Det är dit jag vill komma. Jag längtar som tusan. Det är inte klokt.
Detta sommarlovet ska bli så mycket bättre än det förra. Det är ett måste, Linnea you know how to do it :D


Denna söta plutten ska fixa mitt hår imorgon för balen.
& jag tycker vi är söta även om vi driver byxorna av dig.


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0