solen värmer de stackars frusna hjärtan av is

De senaste dagarna har spenderats på sommarens härligaste ställe, stranden. Finns inget annat ställe man kan vara på det är så hysteriskt varmt ute. ;) Men det är ganska skönt, även om det ibland blir lite för mycket.
Kommer dock ihåg att man i vintras sa "fan ta den som klagar på värmen i sommar.." Nu gör dom flesta det dock. Men ta dig i kragen och hoppa i vattnet så är det inte så varmt längre. 
& jag sov som en kung i natt. Med en fläkt rakt inställd mot ansiktet. Oh gud va skönt det var. Inte sovit så bra på flera nätter. Inte lätt med värmen. haha :D
Nästa vecka blir det att fara till dalarna och kusinerna/kusinen, beror på. Ska bli grymt kul i think. Eller hoppas. Min käraste ägodel kameran ska med och vi kommer bo mitt ute i skogen då. Great, jag passar inte på sådana ställen. Men kan skaffa några snygga bilder tror jag! :)

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0