jag kom in!!

NU ÄR DET JU SÅ ATT JAG KOM IN PÅ WENDELA HEBBE ESTETISK FOTO/FILM OCH JAG ÄR SÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄRA GLAD JUST NU!!
Såg även eclipse igår och den var så grymt sjukt bra. I början var jag skeptisk till twilight som alla snackade om tog ett tag innan jag såg ettan och tvåan och det var tack vare mickis som tyckte de var sjukt att jag inte sett dom. Men när jag väl såg dom så blev jag helt kär i filmerna. *besatt* haha, men dom är jätte bra och så värt att betala 110 spänn igår för att se den. Kom dock hem efter halv ett, blev sista bussen hem ifrån centralen. Tar ett tag ifrån heron hem.. Men det var de värt. :D

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0