burn this fucker down,

Sitter för tillfället i mickis soffa medans hon sminkar sig, om några timmar ska hon på bio och då är de väl dags för mig att dra hemåt och äta sen jobba några timmar så man kan slappa resten av kvällen sedan. Knarkar även just nu pink's funhouse, den är ju faktist grymt bra. :)
Och det är grymt varmt, sen ännu värre att ha en bärbar dator i knät. De gör de ju bara ännu varmare. Jag gillar även att jag stavar extremt bra idag! Stort plus till mig, detta skulle gått på nolltid att skriva men jag måste radera och skriva om hela tiden för att det inte går något bra idag. Argh.
Får se om jag satsar på filmkväll idag eller hur deet blir, vill se eclispe igen!!!!!!!!!!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0