you don't know me, don't ignore me

oh allmänt tråkig dag. vet inte vad jag ska hitta på.
är skit seg och vill bara lägga mig i sängen och sova sönder dagarna.
skolan börjar på tisdag, både negativt och positivt.
men jag är itne klar med min so uppsats så elisabet kmr säkert bli sur!
men brukar vara sen på inlämningar.
har en tedens för det, dono why ?




jag saknar faktist öland lite..



mest saknar jag denna störda kvinna!



yeah i miss my bvän :(


Leave a comment ;*
Postat av: linneamjaow

men jag saknar dig med

typ extremt jävla över mycket :(:(:(:(

mhm!

<3

2010-01-09 @ 15:10:32
Postat av: svar;

ses snart måste vi mhm!

puss<3

2010-01-09 @ 22:41:15

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0