ny väska! love it, hah

var uppe i sthlm idag med mickis och polly.
Blev lite sur på mickis för hon köpte en sån väska jag ville ha :|
meeeen till mitt stora nöje fick jag den av henne som en sen julklapp!
omg jag var gladast i hela stockholm! fersure.



förälskade mig i den igår inne på sisters :*


Leave a comment ;*
Postat av: Elina

Sv: De gäller bara när man ska campa, i den kön. De som kommer först då kommer såklart först i kön sen utanför Globen. Kösystem är viktigt så ingen snor ens plats för ingen vill väl ha någon som tränger sig, eller? XD Uppropen och könumret ska bara gälla i campkön som senare rör sig vidare upp mot Globen - sedan kommer resten hur som haver. Det är iallafall vad jag har läst! :)

2010-01-08 @ 18:40:12
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Shamm

Åh,fan vad fin! :o

2010-01-08 @ 19:20:43
URL: http://lumiiere.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0