Nej men hej seg dag,

Så himla seg dag så jag vet inte vad, och det värsta och mest förvånande över hela skiten är att jag gick ner till bussen imorse!! Tänka sig, jag måste slagit i huvudet och inte orkar missa bussen pga den första hela tiden. Lite coolt är det då allt. Fem i åtta var jag hemifrån. Ja, tjugo minuter tidigt gick jag. Men då kan jag slöa hela vägen. Soft. Ibland har jag något i hjärnan ;) Så nu ska jag börja gå ner, kanske går hel ist imorgon. Fick stå och vänta i fem minuter nere på centralen så. Men det blir morgondagens problem.
Fick även hem inloggningsuppgifter till sidan där man ska söka till gymnasiet. Shit, vad verkliget det hela blev nu. Snart börjar livet på nytt igen, på en ny skola IGEN! Ohman, så läskigt är allt jag kan säga. Vet inte om jag vill. Men endå vill jag, pallar inte alla tråkiga ämnen. Man får gå något man vill iaf.
Fick min skoltröja idag i skolan med. Så jag e steeeeeeeeeeek! Visar den någon dag (a)
Som jag alltid säger, men jag ska faktist. Dags för tvn. Är för seg för att orka bry mig om att göra ett piss idag.
Två prov på onsdag skjut mig, juste även tyska läxa till på torsdag.
Vad sägs.. Man bara älskar skolan?


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0