I just hide behind the tears of a clown

det hära suger typ, ingen musik inga bilder.
ny dator installerad, eller jag ny hårddisk.
Har ingenting. Inga minnen kvar, bara de som finns hos mamma.
Nothing else. jag hatar att det alltid ska fucka sig.
Alltid ska alla minnen man laddat upp försvinna.
What can I do?
Vissa bilder finns på kamerorna fortfarande, de äldsta på pappas.
Från när vi var i spanien, damn var brunhårig då...
Typ två år sedan snart,  saknar håret. Nej måste ta bilder som en idiot nu.
För annars blir det lite tomt. Suck.
Sista lediga dagen imorgon också då. Vet inte hur många som har studiedag som jag imorgon?
Jag vet att mickis har det, (enda skolan i tälje som har de?)
Sen alla i nykvarn typ i think? Nån annan som har sån hård start efter lovet att börja med studiedag? :)


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0