har tråkigt!

Kärleken; 

Har du hittat den rätta killen? - ohnejj inte skett ännu
Skulle han få Kyssa dig på halsen? - lätt.
Kyssa dig på munnen? - det är väl ganska självklart att han får ?
Kyssa dig på kinden? -klart
Gillar du någon? - inte en jävel på det sättet
Vad heter personen du gillar?  - nothing

Skolan; 

Går du i skolan? - inte för tillfället, men på tisdag igen.
Har du någon gång skolkat? - Hahah, aldrig i hela mitt liv jag är alltid på lektionerna och har alltid varit. Stannar inte ens hemma för sjukdomar!
Har du varit i skolan idag? - nej lov ffs


Annat; 

Hur mår du just nu? - trött, seg & allmänt dryg
Har du mer än 2 bh:ar? - lätt att jag har
Har du piercat dig? - Man är ju bra så, ja de har jag
I så fall, vart? - I min navel

Mobil; 

Vem ringde du senast? - Mickaela
Vem ringde dig senast? - min moder
Vem sms:a till dig senast? - linnea
Vem sms:a du till senast? - linnea, how is the shit.

Övrigt; 

Är du hungrig just nu? - inte det minsta
Vad är klockan nu? - 22;38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se & bdb


Familj; 

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nån sekund
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - söndags


Övrigt; 

Gillar du punk-stilen? - it's cool
Har du sminkat dig idag? - jo jag har ju faktist gjort det.
Men ser lika hemsk ut endå :D
I så fall, vad för smink? - puder, ögonskugga, kajal, mascara och rouge
vad har du på dig för trosor just nu?- snygga som fasiken!
Vad har du för bh på dig just nu? - en sexig svart


Musik;


Lyssnar du på musik just nu? - nej tyvär va
I så fall, vilken låt för tillfället? - mobilens pipande vid sms
music is the shit? -  det enda som gäller.


Kläder; 

Har du fler än 4 linnen? - klart jag har
Har du fler än 3 jeans? -  hmm, aa ett par som är hela bara dock
Har du fler än 5 tröjor? - jodå
Har du någon märkes väska? - jag tror faktist det ;o
Har du en vit elr svart bh? - yes, både och
Har du märkes jeans? - lite cool är jag för de har ja
Var brukar du handla kläder? - där jag vill
Använder du mascara? yesyesyes
använder du vax? - noway
använder du kajal? - always
använder du mouse? - nope
använder du skinspray? - nej 
Använder du parfym? - ja!
använder du deoderant? - men ja 
Använder du ögonfransböjare? -  nej, aldrig gjort 
Använder du täckstift? - nejsan sa hejsan(vad rolig jag var nu) 
använder du läppglans/läppstift? - nej, men hänt några gånger 
använder du rouge? - ja det gör jag 
Uppsatt hår eller utsläppt? - utsläppt
Plattar du håret varje dag? - ja tyvärr. ser hemskt ut annars
Målar du tånaglarna efter vare gång du duschat ? - verkligen inte
Smörjer du in kroppen varje dag? - nej, händer ibland
Målar du naglarna? - jadå men inte så ofta, alltid något på naglarna iaf


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0