ganska slapp dag endå,

Träffade ju mickis som ganska ofta nu för tiden idag igen,
vi hade det nice.
Först snackade vi mest bort nån timme, sen drog vi senare till ica maxi.
Jag köpte choklad och nötter.
Chokladen åt jag upp på typ en gång (tjockiiiiis) sen ska jag gotta mig
med mina nötter nu då mums!
Mickis köpte hårfärg så vi drog hem till henne för att bleka hennes svarta hår.
Det absolut värsta som finns att göra mot håret!
Men hårbotten blev ljus, haha.
Resten blev rödbrunt. Skit snyggt faktist, förutom hårbotten.
Men vi sprang ner till ica och köpte ny blond hårfärg och försökte igen.
Sen nu vet jag inte hur det gick men det blir upp till bevis imorgon om vi ses :)
Var tvungen att vara hemma till halv elva så hann precis färga klart håret på
henne och sen var jag tvungen att dra. Lite seegt.
Nu fixar jag låtar till ipoden & ska kolla om det är något på tv.
Annars sätter jag på en film, får se vad de blir :)

slänger in en sista bild på mickis i svart hår som jag tagit för någon dag sedan. hihi



ser lite brunt ut av solen, llalal.


Leave a comment ;*
Postat av: Hon på bilden -.-

WTF!!!! :o tack för frågan :(

Hehe ;) puss på dig sötnos :*<33

2010-01-12 @ 13:53:17
Postat av: svar;

så lite så!!!

puss <33

2010-01-12 @ 19:12:26

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0