driving me crazy,

Var skola idag igen som vanligt, helt okej dag. Höll dock på att somna på tyskan!
Det rummet vi är i på torsdagar får mig så trött på något vis..
Ssen vare lite diskussion på engelskan hamnar med en person jag inte går ihop med,
 nu andra gången i rad. Blev så irriterad.
Hela klassen satt och höll med mig, men ganska svårt för ann-sofie.
Det är ett grupp arbete och ingen vill jobba med denna personen, no names.
Sen hemma spelade jag på kvällen wii med jonte, och jag är världens sämsta förlore.
Det är något jag inte klarar av, och han ledde över mig med poäng så jag blev skit sur.
Han visste hur man spelade var första gången för mig och han tog alla saker så man fick höga poäng!
Sen dödade jag mest såna dära gubbar så jag vann! Mohah, där fick han.
Ja han e bara 6 år, men kan inte förlora mot en 6åring o.0


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0