dagar som gillar att sluta fel?

fyfan vad kul det var i skolan idag, jag och linnea lurade madde.
Gud så vi skrattade, sen kom ju en pinsam sak fram och man skratta ännu mera.
Värd dag i skolan säger jag bara, sen på håltimmen skratta jag säkert hela tiden.
Hahh, vi körde att man ska viska vidare i nästa öra och se vad det blir när samma mening går runt.
så fail och fel blev det, underbart roligt :D
menja vi har växt upp och mognat. så vi leker på raster.
lite kul får man ha i livet,
bussen hem var döödligt seg satt med huvudvärk och ville sjunka genom stolen.
är så död, vill bara sovasovasova. tog alvedon slapp huvudvärken iaf.
ska sova tidigt som satan idag :)


Leave a comment ;*
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 23:23:20

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0