cuz you was the best of the worst.

Första skolveckan avklarad, känns underbart.
Nu är det helg och det blir tider man e van med och sova som fasiken!!!
Ska bli hur skönt som helst att sova länge imorgon bitti och gå upp när jag känner för det,
när jag vaknat av mig själv. Låter jonte imorgon bitti lackar jag satana jag lovar.
Och vad e de med folk som inte fattar när man inte vill prata med dom på msn?
HHAH, liksom fatta ge upp, jag vill inte. Fortsätt dröm, du är störd vill inte prata med dig.
& det är bara 2-3 minus ute, sommar eller vad?! hahhahaha, var ute och fotade på kvällen typ.
Så jävla fint, ska ut tidigare för det blir för ljust med blixt på -.-
Måste ut i ljuset. Men det lyckas jag nästan aldrig med får se hur det går.
Sen pimpa jag min ipod btw idag, hah. Visar bild imorgon.
Batteriet på kameran laddar så kan inte lägga in den bilden än.
Fett snygg mobilen fick en liten blomma på sig också.


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0