31 Januari 2010

Sitter med mickis framdör tvn och ser though love. hhah, sitter på en mini pc, så gullig. Men tangenterna är ganska små. hah, men sötheten överväger.
Inte gjort så mycket idag, varit med mickis och polly, och så har vi ätit på donken. Fett nice, var vrål hungrig. :)
Och jag har döds ont i min svanskota, jag kyckas verkligen med allting. ;((
Slog i den igår så jag har sovit sämst inatt. Och jag var för trött för att orka kolla mobilen och smsen inatt.
Jag har inte lika ont nu som förut i morse men ont som satan gör det. Men försöker att inte fokusera på det. Lala, går väl sådära ;D

Nu ska jag fortsätta se på tv skriver kanske något litet sen i kväll.
puss.

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0