30 Januari 2010

Sprungit uppe i sthlm idag med mamma och handlat upp i princip hela min lön har två hundra kronor kvar av ett tusen trehundra någonting. Plus att mamma köpte en jeans jacka och en schal(hur stavas det?;o) för typ 380 spänn. Aja har handlat ganska mycket allt ligger dock hemma hos mamma så kan fota det och visa imorgon. Är ganska nöjd med dagen bara att jag var tvungen att gå upp halv tio :( Fast jag gick och la mig vid elva igår var helt död. Slut körd efter denna skolveckan.
Och till allas glädje det blir prao!! hah, fett kul. Jag ska praoa på videon i nykvarn, vet inte riktigt tiderna men kanske mellan elva, tolv till tre. Skulle vara helt okej tider om man säger så ;)


Leave a comment ;*
Postat av: Shamm

SV: Samhäll :)

Fast jag har tagit bort två val nu,så har bara 4 :)

2010-01-30 @ 20:50:03
URL: http://lumiiere.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0