29 Januari 2010

Skolan idag har bara varit allmänt seg, och jag skrev visst en jätte bra text på svenskan enligt min lärare. Hah, jag kan när jag vill. Fortsätter jag skriva såna bra texter kommer jag få högt betyg i svenska :)
I just need music then I can work. typ,
sitter hemma och degar nu orkar verkligen inte dra ut någonstans idag. Är helt död och förstörd. Var hemme hos min lilla farmor förut men mitt humör suger så var preatty pissed off på slutet innan vi drog hem. Vet inte vad de e med mig. Aja, man har sämre dagar ibland.. Ska sitta hemma och tjocka mig med ostbågar kommer säkert rulla ut till sthlm imorgon.
Ska upp dit med min mamma, länge sen vi typ umgicks. Ska bli fett nice.

Var ju ssk match igår, så ovärd egentligen vi förlora med 1-3 :(
men djurgården hade inte mycket folk hah och deras lilla klack hördes knappt. Man såg att dom försökte skrika något till oss. Frågan är vaddå, vaddå, vaddå ;)
hah, hade så himla ont i min hals när jag kom hem. Skrek som en idiot. Hade iallafall jätte kul även om vi förlorade.


nu har jag (finally) lagt in bilder ifrån kameran.








Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0