27 januari 2010

Jag var uppe i tid idag, ganska bra gjort av mig faktist. Fick även vg- på svenska seminariet. Jag kan när jag vill lite. Ska börja kämpa på ännu mera i skolan. Hade ju möte med rektorn idag. Och hurra det var sista mötet slipper dom nu. Så jag är glad över det:) måste skärpa mig med mina förseningar bara. Men de kan jag fixa lätt. Det har snöat som tusan idag, inte klokt. Jävla snö oväder som kommer nu. Får se hur det blir med bussarna imorgon då. Dom borde ju gå men det blir ju alltid panik när det kommer så hära mycket snö. Igår åkte en buss in i en busskur, stog rakt över hela vägen. Hade varit så halt ute. Så två bussar blev försenade pga de. Tur att jag inte satt på den nykvarns bussen :o nu ska jag och pappa snart äta lax. Så gott så det är inte sant. Sen ska jag nog inte göra någonting idag. Bara slappa. Och lat som jag är sitter jag inne på mobilen och skriver. Haha, ska ta mig till datan sen och lägga in bilder ifrån kameran sen också :)

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0