25 Januari 2010

Allmänt seg men soft dag, för vi hade schema bryt och jag hade valt film analys.
Vi såg "livet är underbart" och gud vad långtråkig den var emellanåt. Två timmar lång cirkus. Handlade om vad en pappa gjorde för sin son under andra världskriget etc. Tiden innan var sååå tråkig!
Madde grät när den sluta, den var faktist sorlig som tusan. Men sitta stilla i två timmar på skolans stolar. Ingen hitt för mig och min rygg som jag har ont i idag. Undra hur tusan jag har sovit inatt :((
Men slutade vid tio i två och började vid halv nio liknande tider imorgon börjar dock kvart i nio då. Så de e nice, ska dra ut med mickis efter att jag ätit. Får se vad vi gör. Oooh, så roligt att vänta på maten :/


ignorera att min röv ser fet ut ;o


Leave a comment ;*
Postat av: linneamjaow

livet är underbart är kung

lev med det! <3

2010-01-27 @ 23:13:47
Postat av: Svar

Haha, jaja. Det är är väl det emellanåt <3

2010-01-28 @ 07:47:04
Postat av: Svar

Haha, jaja. Det är är väl det emellanåt <3

2010-01-28 @ 07:52:48

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0