23-24 Januari 2010

Gårdagen;
Jag och mickis bestämde oss för att dra upp till sthlm igår, det gick bra på vägen dit och vi var väl där uppe vid två tiden. Så gick vi väl i affärer till ungefär fyra då vi bestämmer oss för att gå och kolla på avatar på bio. Då börjar den storaletningen!!!!!! Efter en biograf med platser kvar till den filmen, innan nio. Så det inte blir allt för sent att komma hem igen. Vi gick väl ungefär runt i en timme och leta efter en biograf med platser kvar, till slut åkte vi in till söder och hittade en till slut. Så vid kvart i sex skulle vi se den, då skyndade vi oss in på bk och åt och kom precis i tid till filmen. Och den är så värd att se! Skit bra film :D
Sen skulle vi hem tog kvart i nio tåget ifrån sthlm södra och åkte hyfsat problem fritt fram till södertälje hamn, en station ifrån centrum. Där fick tåget tekniska fel och vi stog där i cirka 30 min innan mickis pappa ringde taxi så vi stog på och vänta i 10 min om inte mer för den åkte till fel ställe och shit. Herregud vad sur man blev. Så vid tio kom väl taxin. Damn vilken problem dag.
Jäkla sf, jäkla sl OCH jäkla södertälje taxi!! *mmhhh*

Idag ska jag och mickis snart ner till stan och fika och kolla lite snabbt inne på stadium och så. Skriver mera sen puss!

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0