19 januari 2010

jag är en timme före allting i huvudet nu, tror sterio klockan går fel. Annars har jag sett helt fel och borde söka hjälp. Inte direkt men, ah skit samma. Tyckte det var extremt nödvändigt att skriva in för jag är helt förrvirad!
Anyway, min johanna flyttar till vagnhärad, kommer sakna henne massamassa. Det suger verkligen. Hon skulle inte gjort det förens efter terminen är slut men nu blev de ändrade planer pga saker och ting. Inte detsamma utan dig :(( Men vi får ha kul endå! OCH DET BÄSTA PÅ LÄNGE HAHAH. Idas vurpa idag. OMG vad jag skrattade. Precis när jag ropat på erik så dom kollade mot oss gör Ida världens vurpa. hahahahah.. Rakt pladask ner på marken. Små skrattar av att tänka på det, förlåt gumman. Men satan vad kul det var! Det var dagens bästa lugnt :D
Men träffade Ida och Lisa nere på stan en stund efter skolan och mötet. Och igår var visst blue monday. Årets värsta dag. Men den var faktisk hemsk höll på att grina på no lektionen så hungrig var jag och världens värk i skallen. Inte det roligaste.
Nu ska jag ta en dusch och ta en kopp choklad.
ciao!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0