16.52;

Okej, nu inatt måste jag ta och lägga mig tidigt.
Skolan börjar om två dagar i princip och jag kan inte vara vaken till två
då om jag ska upp vid sex sju på morgonen.
Måste vända mitt dygn nu for real.
Ska nog försöka lägga mig tolv inatt och se hur det går.
Och inte sova så himla länge imorgon, typ till tio bara eller något sådant.
Good luck to me ;)
Varit borta i moraberg en sväng med mickis, hon köpte lite saker till sin syrra.
Sen var vi inne på el giganten, omg vad jag har förälskat mig i en rosa laptop.
Såå fin ju :(
Gee mig, sen satt vi en stund i deras massage stolar.
Himmelriket i princip ja. Love them.
Nu ska jag snart äta, maten är väl klar om några minuter.
Hinner glo igenom några bloggar sen blir det att packa ner det sista
& dra mig hem till pappa. Tror jag stannar inne restenn av dagen och bara chillar.
Massa program jag vill se på tvn idag så :*
ciaao.


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0