skolan.

Sitter i skolan och ska skriva en novell nu på svenskan. Har ingen aning om vad jag ska skriva om. Funtar på typ två stycken unga personer som ska finna varandra eller något sådant. Som man ofta läser i noveller. Haha, men det e typ det lättaste att skriva om och komma på om. Det enda jag kan komma på som jag kan skriva.
& så har jag ont i huvudet och slutar cirka kvart i fyra kommer vara hemma till tjugo i fem. Detta är så jävla drygt. Men det är bara två dagar kvar i skolan nu så jag får stå ut :)


Leave a comment ;*
Postat av: polly

Klart jag kan fixa en header åt dig :)

Bara skicka bilder så fixar jag dirr <3 inom 2 dagar för mitt ps går ut om 3 :( <3<3

2010-02-24 @ 14:37:33
URL: http://pollyplutt.blogg.se/
Postat av: Shamm

SV: killar u know :c<3

2010-02-24 @ 19:30:22
URL: http://lumiiere.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0