School time again

Sitter på engelska lektion nu, och jag kände inte igen mig själv i spegeln imorse!
Inte haft mörkt hår på ungefär ett år ;o
Men det blev snyggt, hah. I like it.
Och failade i morse, hade visst råkat ställa fram min väckarklocka en timme så den ringde tjugo över fem ist för tjugo över sex! Men det märkte jag inte först, så jag började sminka mig sen kollade jag på mobilen och såg att det stog 5;27. Jag fatta inget, kollade på väckarklockan 6;27 och så kollade jag på sterion 5;27.
Lagom irriterande så jag släckte och somnade om en timme. Haha att jag alltid ska lyckas med allting :(

Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0