no lektion, så tråkigt!

No är verkligen inte ett favorit ämne sjukt sega lektioner särskilt dom med sandrine. Sitter inne på hennes data nu haha. Evil, min inloggning fuckar sig alltid. Failat en liten aning, menmen. inget jag orkar lägga energi på nu för jag har en dator. Ska skriva om alkohol men hon har inte microsoft word här så kan inte skriva men har hittat en skit bra sida om hur det förstör kroppen.
http://www.vardguiden.se/Tema/Alkohol/Skador-och-sjukdomar/
Det blir nog bra hah, nu kommer jag ihåg den till nästa no lektion med henne. Då jag får ta en bättre dator. Jao, jag har världens mens värk till och från och är sjukligt uttråkad. Fick full pott på gårdagens so prov. Jag är awesome :D Så fick g-pluss på ett g prov. Jag är king.
Ciao hörs mer sen!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0