i make no apologies

Jag gillar verkligen inte små barn på morgonen, min lillebror vill verkligen inte hålla käften då.
Han har gråtit och skrikit som en idiot vid halv tio i morse, sen kunde jag inte somna om så jag är hyfsat dödligt trött. Ska träffa lilla carro boy idag med :*
Haha, hon har fått ett fint litet smeknamn av mig nu och hon vet nog inte ens om det själv :D
Hursom adam är ute och leker nu så det är tyst om man bortser ifrån min musik och msn som ska låta hela tiden. Arrgh.
Jag vakna på fel sida imorse!


tänk att denna söte unge kan låta så hemskt när han känner för det!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0