6 Februari 2010

Sitter hemma hos carro boy, avgudar hennes söta lilla rosa laptop. Jag vill med ha en sån sjukt söt ju!
Hon ska snart upp till stockholm och ha föreställning och då ska jag väl dra hem och hitta göra någonting. Tror melodifestivalen börjar idag. Det måste jag fan se, är ju typ en traditon att sitta med familjen och se på det. Kan vara skönt ibland.
Och om ungefär två månader fyller jag 16 år. Fett awesome :D Ida fyller 16 på torsdag, hon har fått finaste presenten ifrån skolan ;) Tre timmar svenska nationella prov. Avgudar hennes fina present. Haha, tänk att behöva ha ett sådant prov på sin födelsedag. Inte det roligaste menmen. Är inte särskilt pepp på denna vecka men man får ta sig igenom den som alltid. Inte många veckor kvar till skolavslutningen. Då slipper man grundskolan för alltid!!!
Det är jag hyfsat pepp på men endå inte, vill inte lämna klassen :/

Och bästaste linnea kommer om cirka en månad då blir det konseeert! Jag är så jävla pepp på det så det finns inte.
Kommer bli så bäst. På lovet med, hoppas idioten stannar hela veckan. hihi, inte träffat henne sen i somras saknar henne :(

Skriver mera sen puss.


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0