5 februari 2010

Orkar inte skriva något om dagen, haha. Jag är för seg ska begrava mig i sängen för mår inge bra idag.
Har världens mens värk, huvudvärk som kommer och går. Nu ska jag gå och dö i sängen en stund. ciao!







Utseende
1. vilken ögonfärg har du?: blåa
2. hur lång är du?: 1.70
3. vilken hårfärg har du?: mörkt brunrött typva
4. Långt eller kort hår?: kort tyvärr!
5. Piercingar?: naveln japp.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: mörkbruna
7. Hur lång skulle du vilja vara?: vet itne olika
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: den jag har hah
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt som faN!
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart?: mitten av läppen och tungan. GE MIG NU

Senaste du
11. Åt mat?: pringles som mat? :)
12. Drack?: cola föfan
13. Fick sms av?: linnea
14. Skicka sms till?: linnea
15. Sa?: jag e klar nu
16. kramade?: madde tror ja
19. du spydde?: nyår ;)
20. Du skrattade riktigt mycket?: någon dag sedan


kärlekkärlek
21. Är du singel?: oja
22. Förhållande med?: mig själv?!
23. Ditt längsta förhållande?: tre månader ungefär
24. Med vem då?: inte din sak
25. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då?: ..
26. Har du varit/är riktigt kär?: coolt nog ja
27. Gillar du någon just nu?: typ
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: haha
29. Vill du vara singel?: nej
30. Vill du gifta dig?: dont think so!
31. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: spegelbilden


vänskap
32. De som vet mest om dig? ehm, linnea vet allraallra mest.
33. Den vän som du har känt längst?: Madde
35. Någon du saknar att umgås med?: Det är ett par
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: som fan
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: ja anus, flytta hit!
38. Den du har mest minnen med?: har många med alla
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? det har jag, uhh


övrigt
41. musiksmak?: miiiiiiiiiiiiiin bara min hha :(
43. galen eller lugn: hm, galen
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra? HAHAHAHHAHAHA som ironi kanske
45: Har du hört att du borde bli modell?: många gånger ja ;o
46. Vad tänker du på just nu?: att jag måste hämta mera cola!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0