23 Februari 2010

SL trafiken suger på vinter när det är snö ute. Igår stog jag ute i en timme och väntade på bussen i -24 grader. Jag kände varken mina händer eller fötter efter ett tag. Och missade hela tyska lektionen, även min lärare hade problem med att ta sig dit.
Men idag gick det väl lite bättre än igår. Fick bara vänta på bussen i tio minuter, men dock var vi kvar i södertälje vid halv nio då jag började och bussen skulle vara i nykvarn. Så även idag kom jag försent på grund av dessa jävla bussar. Jag blir lite smått irriterad men kan inte göra någonting åt detta :(

Hade ju engelska muntligt nationella idag, det gick väl sådära. För jag fick hjärnsläpp och kom inte på vad simpla lätta ord heter. Puuh, som tur är e det över med det nu denna vecka. Har ett tyska prov på torsdag kanske bara.
Tre dagar kvar av skolan nu sen looooooooooooov, och så kommer min lilla linnea hit :D



fail bild, men mitt hår är mörkare än vad det ser ut att vara där.


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0