21 februari 2010

Jag sitter hemma hos mickis, hon ligger och halv sover här brevid. ;)
Vi har varit nere på stan, så jag har fått köpa min mascara(äntligen) och ny hårspray som olyckligtvis tog slut igår :((
Och när jag var på väg ner till stan för att möta upp mickis, tror ni inte jag kliver ner i världens snö. Upp till knäet gick det. Argh, kan dom inte skotta fram en gång så man kan gå?! Det var i trappan utanför mig. Sur blev jag och himlans snöig. Södertälje är inte bra på att skotta undan snö. Det behövs stämmningar för att dom ska göra det ordentligt. Haha. Det är patetiskt. Men man kan inte begära att man ska kunna gå säkert utomhus eller?! -.-

Hursomhaver, har jag en ny hårfärg igen. Mörkbrunt nu. Lägger in en bild sen när jag kommer hem :)
Har haft tre hårfärger denna månad. Hihi, först blondt, sen rödbrunt och nu mörkbrunt.
Men hade även hårinpackning i håret igår så det är ganska lent och fint nu. Som tur är :D

Sen på melodifestivalen igår, var det inte så mycket bra låtar ;o
Den sista "heaven or hell" tyckte jag var lätt bäst.
Darin sög, HAHHA. Som jag vet att många andra inte tyckte. Men jag tycker inte han e bra. Som jag gjorde när jag var liten tönt och kollade på honom på idol och live på ica maxi. hej jag e cool Nooot.
Så jag har sett och träffat honom live. Inget att skryta med direkt men till vissa är det ju de ;)
Nu ska jag fortsätta nörda fejjan.
Ha en bra söndag. Puss

Leave a comment ;*
Postat av: Shamm

darin var ju bäst :(

2010-02-21 @ 18:45:24
URL: http://lumiiere.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad tycker du om att tv 4 sänder en reklam där de säger ”vill du inte se OS byt till denna kanal” då de inte sänder OS själva.

2010-02-21 @ 19:39:04
URL: http://anniel.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0