19 februari 2010

Det var sista prao dagen idag, och vi hade nog mera att göra idag än på hela veckan.
För vi fick in massa med nytt godis så vi fick hålla på att fylla på med det och dricka. Kändes lite i ryggen efter ett tag. Ja, jag är ganska klen (a) Men valle sa detsamma. Så, så himla klen är jag inte :)
Efter praoen drog jag in till stan och träffa min lilla polly plutt. Saknat den flickan. Måste ses oftare fan!
Träffa även mickis en stund.
Ska snart dra iväg på spelning på spinnrocken med ida och sandra. Eller ja dom kommer väl om någon timme. Så det är inte särskilt bråttom. hihih.

Nu är det bara 12 dagar kvar till linnea kommer!
Hhah, nedräkning, yesbox!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0