16 februari 2010

Jag ska snart dra till bussen och åka till praoen. Är klar för tidigt idag så har lite tid att sitta och kolla igenom lite sidor på datorn :) Bloggen fuckade sig för några dagar sen så var tvungen att fixa en ful header som jag ska ha tills jag fixat en ny. Jag fixade den lite snabbt igår bara. Den ser ut som ett helvete men får duga ett tag.

Min lillebror går springer runt och  håller på att retas. Han börjar bli ganska irriterad.
Så jag måste dra ifrån datan så han får den innan mitt huvud sprängs.
Ciao :)


Leave a comment ;*
Postat av: lukes

Vad tycker du om Black Book t-shirtsen? :)

2010-02-16 @ 21:37:53
URL: http://lukes.devote.se

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0