13 februari 2010

Var uppe i sthlm med ida idag, hon skulle shoppa loss. Blev inte så mycket köpt, men snygga saker var det iallafall. Jag vill med fylla år så jag får pengar :((
Sov hemma hos sandra igår, vi hade en chill kväll. Hade sjukt kul. Dock blev det ungefär bara 4 timmar man sov. Jag, backis och ragge sov kvar hos henne och vi blev tysta och somnade omkring sex, halv sju. Och så vaknade jag vid kvart i elva ungefär. Av pratande tror jag men jag kommer inte ihåg. Känner mig ganska död just nu. Men har ändå inte varit farligt trött någon gång idag. Kommer väl imorgon.
Då det även är alla hjärtans dag ;)


vill ha vår, tråkigt att fota allt det vita och döda nu ;c


Leave a comment ;*
Postat av: Alexandra

Hej!

Nu så har du chansen att bli Veckans blogg!:)

Du får gärna delta!

Kram

2010-02-14 @ 22:35:17
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0