13 dagar kvar.

Linnea den lilla saken kommer hit om tretton dagar.
Det kommer bli så jävla bra. Saknat sönder mig på den flickan.
Men snart då jävlar, är hon här igen. Kommer äga sönder allting!


där har ni min söta bästa vän!

Förövrigt har denna dagen varit ganska seg och dryg. I ungefär en timme hände det inte ett skit på praoen. Låg i soffan och halv sov. Jag städar hellre än är rast lös. Se hur de blir imorgon, sista dagen. Sen skola nästa vecka snacka om att jag inte längtar :D


Leave a comment ;*
Postat av: linneamjaow

grymt heta bilder D;

denna gången kommer det bli hetare även fast jag inte har coolt grejsimojs på min mobil HAHA :D<3

2010-02-20 @ 20:25:13

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0