1 Februari 2010

ooh, ny månad. Ganska coolt, märkte dock nyss att de var det :(
aja hur som helst ska jag färga håret imorgon men vet inte vilken jävla färg. Får panik.
Antingen mörkbrunt, ljusbrunt eller rödbrunt. Hah, kan inte bestämma mig. Men jag är hyfsat trött på att vara blond nu så. Skiter i om folk tycker jag ska vara det. För jag trivs typ inte längre eller hur jag nu ska säga de.
Jag blir halvt irriterad för att jag aldrig kan bestämma mig. Allmänt jobbigt :/

Skoldagen idag var så jävla kul, men tänker inte skriva ut vad som hände för ingen kommer typ fatta. HAH, ohmy säger jag bara :D
Sen hade vi dock förberedningar för np idag på svenskan. Hemskt, på tisdag har vi läsförståelse 80 min. På torsdag uppsatsgrej 160-180 min inte säker. Nej men hej kul. ge mig inte nästa vecka?! ;o
Sjukt jobbigt, och så har man ungefär 4 prov på tre dagar och en "redovisning" under dom tre dagarna med. Vad e det med dessa veckor? Jag vill inte ge mig lågstadiet!


Leave a comment ;*

Här skriver du;

Glöm inte skriva ditt namn här;
Komma ihåg mig?

E-postadress; (kommer bara vara jag som ser den.)

Skriv in din blogg adress här;

Feel free to write;

Trackback
RSS 2.0